Plain White T's - Hate (I really don't like you)

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Tja. Nu har jag målat naglarna, inte läst i kemiboken och kollat på house. Sen har jag också försökt klura ut varför gasen på labben inte var vattenånga.. haha. Sedan åt jag en halv cheesecakemuffin, drack en kopp yoghurtte och diskuterade lärare och hat med min ömma moder och kära syster min. Det var därför jag började lyssna på den här låten. Haha.

Såå, imorgon ska jag till BUP kl. 11 vilket innebär att jag missar båda svenskalektionerna. Haha lyckat. Okej och sen 17.15 har jag utvecklingssamtal vilket inte riktigt är okej.. haha jaja. Sen på kvällen äre scouter och om du inte kommer, Fanny, tänker jag hugga halsen av dig :D

Nu ska jag sova :>

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: fanny

hahahha förlåååååt panda !



men den här gången så fick min pappa lite

problem i huvvet !



Jag: ...men jag ska va vid slussen klockan sex.

Pappa: Varför ?

Jag: Scoutz

Pappa: Varför ?

Jag: för jag ska det ? :O

Pappa: Nu blir jag misstänksam. Varför har du inte vart där innan ?

Jag: Jag har inte kunnat.

Pappa: Nej, jag tror dej inte.

Du får inte gå.



(ja, det var ungefär det som hände,

borsett från att jag blev sur sprang iväg till mamma

och skulle flytta dit, men mamma var inte

hemma och sen hörde inte pappa att jag ringde på dörren så jag var utelåst. sen bråkade vi asmycket och så. men det ovan är en sammanfattning :P)

2008-10-22 @ 19:24:35
URL: http://ffannyk.blogg.se/
Postat av: Panda

... men bläää. Du måste komma nästa gång då!

<3

2008-10-22 @ 20:38:44
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: CharredCharry

Jag har utvecklingssamtal imorgon X.x Datta kommer fucking döda mig D: inte okej. Fast jag ska köpa tyg till min balklänning också <: och nu känner jag att jag börjar prata om irelevanta saker så nu ska jag hålla käften.

<3

2008-10-22 @ 20:58:52
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: Panda

Hahaha hon verkar cp 8( . Hahaha men det är intressant :D . Jag svär att du kommer att sy värsta finaste!

<3

2008-10-22 @ 21:19:08
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0