Slipknot - Vermillion pt. 2

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hej fags :> . Igår drog jag och träffade Moa typ fyra timmar försent. Jag är så bäst på att komma i tid! Fast till slut var det ändå jag som fick vänta på henne. Håhå. Sen drog vi till Gina Tricot där hon köpte en spetströja typ. haha.



Sedan drog vi hem till Chi och jag listade ut hennes portkod (med Moas hjälp)! Hihihih. Först chillade vi typ. (Mittenbilden är inte okej på mig, men det sägs att man ska bjuda på sig själv...)



Sen drog vi ut och käkade pizza (tjockisar!) och köpte en blomma till hennes mamma haha.
Sen drog vi hem och chillade igen håhå.




Och sen gick vi och hyrde film och köpte godis. Haha.




Sen kollade vi på filmen och sedan gick vi in i Chis rum och kollade på Gossip Girl på hennes dator.
Sen var vi aströtta och skulle sova, fast när Chi var i badrummet skulle jag och Moa shotta vårat sista bubbelvatten. Det gick ... inte så bra precis. Hahaha Moa satte i halsen och började garva och det såg så jävla kul ut att jag började garva. Hahah ja, ni kanske själva förstår hur det gick ;)

Aja sen sov de forever fast jag vaknade typ tio hoho. Sen åt vi mackor. Och sen öh. Kollade vi på Gossip Girl och jag filade naglarna. Hahah intresseklubben antecknar. Sedan tog jag bort mitt gamla nagellack och målade på nytt och alla packade och sedan åkte jag och Moa hem.

Nu har jag typ bara nördat mig vid datorn. Hihihih. Och kollat på Idol lol. Asså jag lovar, när jag blir stor ska jag gifta mig med Johan Palm<3. Hahah fast jag garvade asmycket åt Lars!

Hahah jag har ätit typ sex mandariner idag 8D

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

folk kommer tro att jag knarkar. ta bort mig.. På den sista av dom 3 iaf.

2008-10-31 @ 22:39:52
URL: http://cook1e.blogg.se/
Postat av: Panda

I diiiiiid.

2008-10-31 @ 22:45:01
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: bittin

är det nåt dåligt med att knarka?

2008-11-04 @ 00:27:33
Postat av: Panda

Förutom att man förstör sitt liv?

2008-11-04 @ 18:59:02
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0