Alice in Videoland - Badboy

Hellu.
Tänkte lägga alla bilder i ett bildinlägg om ca en timme.

Jaa men okej dagen var rätt okej. Först hade vi SO, tråkigt. Sen drog jag och syster till Vivo på lunchen och sedan hade vi syslöjd.

Och där hände dagens händelse.
Hela klassen gick in i salen bredvid för vi skulle lyssna på ett föredrag om skånska broderade sittdynor (?) . Sen när vi kommer tillbaka in i salen så är Jessicas mobil borta. Så alla bah ånej fett synd och så.
Ah sen drog jag och syster upp till skåpen typ. Så precis när vi ska gå upp till musiken skulle jag flytta min mobil från jackan till väskan. Och så är mobilen borta.
Och jag trodde ju att det var jag som hade klantat mig (som vanligt) och lagt den nån annanstans. Och att min mobil var borta samtidigt som Jessicas bara var ett konstigt sammanträffande.
Men sen när jag inte hittade mobilen så bah vafaaaan ? Så ska vi just gå ned och säga det till typ Pia Tegman. Så hör man hur de ropar ut i högtalarna att det har snotts värdesaker från massa människor typ. Så går vi ner och så står typ alla tjejer i klassen där och har blivit av med mobiler, plånböcker, busskort och ipoder. Sjukt.
Tydligen hade de snott för över 15000 sammanlagt. Sjukt.

Asså grejen är att jag verkligen får ångest av att inte ha en mobil. Jag är helt handikappad. Plus att vi håller på att byta nåt bredbansdsak på vår hemtele typ så den kommer inte funka förrän imorrn. Fattar ni vilken panik jag fick när jag kom hem och insåg att jag inte på något sätt kunde få tag på Chi ? (här bör det tilläggas att vi antagligen pratar med varandra minst tolv timmar om dygnet).

Annars var dagen trevlig, träffade Olle efter skolan efter att ha frågat Julia efter Ellens nummer och Ellen efter Olles nummer och ringt från Chis mobil med fem kronor kvar på.
Men det var mysigt, vi gick runt som vanligt. Lyssnade på (fjortis!)musik. Hahahah det trodde ni aldrig va ?

Ska gå och borsta tänderna nu hehe,

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0