Bästa albumet: Pop life ! <3

Knark. Asså jag lyssnar på det 24 !

Jaha. Dagen.
Um, matte första lektionen. Kom en kvart försent. Åkte med Helena och Tora från centralen men bussen kom typ aldrig och sen hade Helena ändå håltimme. Fail på mig. Men spiderpig gillar mig ändå, han kallar mig 'Sleepy' lololol.
Sen hade jag "biologi", satt på Birgittas kontor som vanligt, hade inget att göra, hade glömt alla läxor hemma. Fail igen (:
Sen engelska,
SO, Per var på menshumör och Pim är största nörden.
Lunch, syster och jag drog och åt på donken, höll på att komma försent men kom typ en minut innan lektionen efter började, yes ! (:
Musik, sov typ som vanligt (:
Mentorstid, lyssnade på det oändliga tjattret av vår klass som aldrig kan komma överens om något...
Tyska, boooring. Asså jag suger seriöst på tyska. Fattar inte ett skit haha !

Sen drog jag och syster och fikade på Espresso House, mys ! <3
Sen drog vi till Gina@hötorget och sedan skulle jag dra till min dans, men när jag väl var där bangade jag, så det blir ingen dans på torsdagar för min del i framtiden (:

Sen drog jag hem och käkade pastasallad, god, och um banankaka<333333. Asså den är min nya kärlek ! Så jääävla gott !




Puuuss (:
Och så dagens:


Jaaa, nu ska jag fixa naglarna och sedan ska jag kolla på senaste Gossip Girl-episoden ! (:

KYSS ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0