David Guetta ft. Chris Willis - Love is gone

Helluuuuuuuu.
Idag har varit en tråkig dag. Inte för att jag precis förväntade mig något annat då ...



1. Sistah <3
2 & 3. Yeeeeeeeaaaaaaaah hahahahah.
3. ...
4 & 5. Dagens outfit. Fast jag hade de småhåliga strumpbyxorna sedan. Ah och vet att jag ser mongo ut på första bilden.
6. Yeye, dagens mysoutfit 8) . När vi drog till Pyttes skola och skulle träna en dans.
7. HAHAHAHHAHAHAHAH okej ingen fattar min humor.

Heheh. Okeej. Dagen började meeeeeed : MATTE ! Yay, kul första lektion på terminen. Fick tillbaka provet från förra terminen, fick VG på det. Jag är väldigt nöjd med det för provet gick typ åt helvete haha. Aja gjorde typ inget på hela lektionen och så. Det var tråkigt.
Sen hade vi engelska. Vi gjorde typ inget. Vi "pratade om vad vi hade gjort på lovet" och kollade på Titanic typ.
Sedan hade vi helklass svenska. Vi läste. Jag och Chi satt i ett grupprum. Åsa hade individuella samtal med alla om deras betyg. Jag fick VG- bara för att jag inte har lämnat in massa och vara borta rätt mycket och så. Inte orkat med riktigt. Men det är ändå rätt bra, trodde att jag skulle få G.
Sedan hade vi lunch. Jag och syster hade bestämt oss för att äta skollunch, men så fort vi kom in i matsalen ångrade vi oss hahahah. Så vi gick till 711 där C köpte en macka typ, och jag köpte ingenting, för jag trodde att jag inte hade några pengar med mig vilket inte var fallet.
Sedan hade vi halvklass svenska. Jag sörjer fortfarande min gamla grupp. Förut var jag och två tjejer till (jag glömmer alltid bort vilka det var) i killgruppen, det var sååå mycket roligare ! Aja. Men vi läste typ. Fast jag sov typ hela lektionen, så att jag inte skulle somna på musiken sedan 8)
Sen hade vi halvklass musik. Um det var okej. Vi pratade typ teori. Mollskalor, intervall och paralelltonarter.
Sen musik. Vi sjöng en konstig pm-låt hahahah okej ingen fattar utom klassen.

Sen hade alla biologi utom jag som inte har det. Logiskt. Så jag drog hem, bytte om och drog till min systers skola. Kulturama. Där lånade vi en danssal. Jessicas mamma lärde mig, min syster, Jessica och Iris en 'dansstil' som heter xuc tror jag. Vi ska dansa en sån dans på min systers projektarbete som hon gör nu i trean.
Det ska handla om El Salvador, landet där vi har våra latinamerikanska rötter :) . Sen kaske vi ska dansa cumbia också. Jag ska kanske sjunga och agera lite också. Vi får se.
Det var kul iaf. Kände mig hemma där där alla blandade svenska och spanska haha <3

Ajuste, jag ska börja på spanska denhär terminen ! Asså som modersmål då.
Har faktist saknat spanskan lite. Ah jag vet inte om ni vet det men min mamma är svensk och min pappa är salvadoran så jag är liksom uppväxt med en blandning av svensk och latinamerikansk kultur då. Fast mest svensk.
Jag förstår nästan flytande spanska (iallafall om det är latinamerikansk då !) men kan inte prata det bra alls.
Men jag känner mig så trygg när folk pratar spanska hahahah jag vet att det låter konstigt men min föräldrar pratar alltid det med varandra så det var liksom det jag lyssnade till när jag somnade och vaknade när jag var liten. Hehe. Jaja nog om mig nu.

Vi hörs väl,

kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0