Kent - Vy från ett luftslott

God kväll !
Jag måste sova ! Jag lovade ju mig själv att jag skulle gå och lägga mig tidigt idag. Damnit !

Jaha. Okej idag har jag inte gjort något alls typ. Förutom att jag tvingade mami till stan för att köpa min tröja he-he. Så snäll kan jag vara.

Okej om en dag börjar skolan ! Ångeeeeeest ! Hu jag vill inte tillbaka till alla lärare och lektioner där man bara vill sova. Fyfan. Kommer avlida.

Jaja. Ajuste, jag kollade på the Devil Wears Prada inatt ! Den är grymt bra men den når inte riktigt fram till mig på något sätt. Jag är väldigt kräsen när det gäller filmer sm ni kanske märker. Det är typ omöjligt att få en femma :) . Okej såå den får ♥♥♥♥♥ !


Mongobild? Oh yeez indeed !


Men nu ska jag sova.

GODNATT SWEETIES ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0