Kul att jag duschar fort ?

Hahahah nu sitter jag här igen. Jag duschade i två timmar 8)
Heheheheh. Men jag somnade faktist ! Asså jag somnar alltid i duschen, det är något ni borde veta om mig XD

Jaaa ajuste vi har börjat med grammatik på svenskan. Jag vet att det låter sjukt men jag älskar det ! :D
Asså det är såhär ... lätt ! :D

Hm, och så har jag fått reda på att jag faktist kan ersätta idrottsbetyget (IG) med mitt betyg i spanska om jag nu börjar på det, vilket jag ska göra denhär terminen. hehe. Fast asså jag kommer inte att gå med Keoma för spanskaklassen har blivit uppdelad i en mellanstadieklass och en högstadieklass. Det är fett sajk, det måste typ ha börjat skitmånga nya för när jag gick där förut vare bara typ Lizette och Danilo som går i högstadiet nu, en tjej som hette Amelie typ och som har gått ut och Keoma och Fabian ? Aja ni bryr er. Heheh.

Okej, men jag har inte gjort engelskaläxan som var till idag och jag tänker lägga mig senast 10 såååå jag måste skynda mig nu !



PUSSelbit ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina egobilder som vanligt sistaaah ! <3

2009-01-14 @ 20:57:33
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

Taack (: <3

2009-01-14 @ 20:58:45
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0