Solbränd & Abba = nya innegrejen.

FAIL. Hej, sry för den sugiga uppdateringen today. Har antagligen gjort andra saker som jag inte kan påminna mig om just nu haha. Men asså ah jag solade lite för länge idag utan att tänka på att jag inte har solat på typ två år eller mer innan i år. Så jag brände mig och nu svider det som fan ! Plus att mina lår liksom är röda istället för bruna ... haha ! Så kan det gå !

Jaha. Idag i skolan gick exakt alla runt och sjöng Abbalåtar hahah. Det var lite roligt. Jag hade Lay all your love on me på huvudet hela dagen. Så jag och C gick och sjöng den hela dagen och hon höjde den typ en oktav hela tiden. Orka förstasopraner ... haha ! :D



Asså jaa och designen är inte riktigt klar än, ska fixa detaljer och så, så ni kan chilla !

Jahaa. Asså det var inget intressant som hände idag. Förutom EVKn. Det var tråkigt som fan, men jag slipper biologin forever iallafall. Och sen ska jag typ försöka fixa idrotten till Gnivå på något annat sätt, vet inte hur, men Pia och Porre ska typ "skräddarsy" en kursplan för mig.

Imorgon har vi prov-prov på musiken. Det riktiga provet har vi på onsdag om en vecka. Men det är bra att vi har provprov för det kommer verkligen få mig att inse hur dålig jag egentligen är :) hahah lyckat !



kisses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0