Son of Dork - Ticket outta Loserville

Helluuuuuuu !
Idag var jag ju med Chiiiiii. Fast asså jag glömde min kamera hemma. Så jag snor bilder av C istället ! :D


Seriösa bilder, de två sista, förstår ni ! :) hahahah syster är söt på sista !

Ah okej. Först gick vi till Espresso House och fikade. Eller okej Chi fikade, för ingen var hemma så jag hade inga pengar :(
Sen ööh. Åkte vi till Gamla Stan för jag skulle köpa hårfärg men Saturn Return var stängd :( . Så vi drog till donken och käkade. Sen ööh blev det värsta snöstorm så vi typ gick runt i alla affärer och de bah VI STÄNGER NUUUU vi bah okeeej. Ah och sen köpte jag två powerking och sedan när jag hade druckit upp åkte vi hem för alla affärer hade stängt.

Nu ska jag gå och kolla på film med min öööh ... biologiska syster 8) . Vet inte vad vi ska kolla på äään :)

kyssar


Kommentarer
Postat av: cwestfelt

HAHHAHAHA "biologiska syster" dååååligt (:

2009-01-06 @ 20:53:01
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

Hahahahahah men annars skulle ju alla tro att jag menade diiig !

2009-01-06 @ 22:56:28
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0