Today :)

Hellu. Idag har jag inte gjort mycket. Som vanligt.

Hade en lektion, SO, på morgonen. Det var tråkigt, vi kollade typ på film om industriella revolutionen.

Sen åkte jag till tc och träffade mami. Vi köpte mobilen och käkade massa (fettooo !) på taco bar<3. Hahah.
Sedan åkte vi till Nacka eller nåt, det hette typ Ektorps centrum tror jag :o . Så gick vi på en anställningsintervju på BUP. Hahahah driver ! Nej men asså vi skulle prata med några för att se om jag skulle passa i en grupp som de ska ha nu under våren. Det kommer att bli ungeför åtta tjejer inklusive mig. Det är nåt om depression har jag för mig. Aja, men ni kommer inte att få höra något om det här för vi har tystnadsplikt typ.

Aja men sen åkte vi typ hem och jag bah Yes, comviq kompis fosho ! <3

Sen kollade jag på Låt den rätte komma in och sedan på Let's dance (:



KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0