Ursäktar sämsta uppdateringen.

Men det händer typ inget. Var i skolan.
Matte, som jag missade.
Biologi som jag satt och pluggade på nere hos Birgitta.
Engelska där jag och Edwin och Philip sög på australien lol.
SO där Leo och Gusten redovisade triangelhandeln mycket fint och jag var på menshumör (stackars C  haha !).
Lunch, drog till bk.
Kör, systers och min favoritlåt Ludde forever <3
Mentorstid, gjorde onödigheter som vanligt.
Tyska, jag och Moa var bättre än vanligt men sämre än alla andra förutom Kalle och Fredrik som använde facitet till allt lol.

Sen åkte jag hem en bit med Cican, Flican och Pim för jag hade inget liv. Sen åkte jag hem och hade inget liv :) intressant dag. NAT.

Sry om jag är tråkig idag, men jag är på drygbitchhumör. Nejmen mitt liv är tråkigt.

Ajuste, skulle fått comviq idag men mobilen var låst så jag ska köpa en ny imorrn.

Intressant.



Puuuuuuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0