ZP Theart

När jag låg och lyssnade på Chrasdïet kom jag plötsligt på att en annan skitbra sångare fyllde år för två dagar sedan.
22 januari 1975. 33 år :)









Sry för att bilden och ljudet är helt osynkade och det står en ful text där men alla andra blir borttagna från youtube pga copyright typ, saajk.



Kommer ihåg hur besatt jag var av Dragonforce för ett år sedan. Det var verkligen helt sjukt. Fast Frédéric Leclerq har fett fina naglar. hehe. Och jag älskar Herman Li's miner.
Vafan jag skar in DRAGONFORCE och sedan alla deras namn på min ena vad. Fast nu är bara ZP Theart kvar om man kollar riktigt noga för jag skar in det typ fem miljarder gånger. Till och med Frédéric Leclerq har försvunnit haha O:

GRATTIS ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0