-

Hejhopp gummisnopp. Gay hälsningsfras, jagvet. Men så är jag ju så gay hela jag, så det spelar ingen roll!

Jag har så fruktansvärt tråkigt att jag skriver här som värsta tidsfördrivet! Inte okej, jagvet, och det är inte intressant. Men vad annars ska jag göra? D:

Sitter och lyssnar på Dragonforce. Det var jävligt länge sedan jag lyssnade på dem. Så sjukt bra<3
Fast de får mig att tänka.

Och tänka ska man inte, då börjar man bara tveka. Jag tänker verkligen alldeles för mycket, överanalyserar allting. Hihi, puss påre'!

Alla typ fetdissar mig på msn. Inte kul! Men det får man väl leva med haha!
Asså gud vad emo jag låter lol. Det är fan inte okej! Det är väl bara att erkänna att Alex och Kinsu och Jessica har rätt - jag är emo innerst inne haha!

Idag åt jag pastasallad utan sallad till middag. Wohoo intresseklubben antecknar!

Hahahaha asså det är så gay, varje gång jag hör eller ser ordet 'ost' så tänker jag på Athena hahaha. Bara för att hon är världens ostnörd!
Hahaha fast i musikalen så är hon värsta bitchen, det är askul hahah.

Ja som ni märker har intresseklubben fullt upp, så jag ska nog låta dem vara ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0