Hej.

Hej honung.
Nu är jag hemma. Kom väl hem fem eller kanske lite senare. Käkade en macka, pratade lite med syster och mamma och Leo. Därefter däckade jag och sov i två timmar haha. Mys, sen vaknade jag och käkade en macka och nu är jag hääääär. Jag vet att ni har saknat mig. Haha!

Asnice dag. Började med gemensam uppvärmning, sen delades vi in i två grupper. Den 'medellängd: kortare'-gruppen och den 'medellängd: längre'-gruppen haha XD . Jag hamnade i 'medellängd: längre'-gruppen, vilker är ganska lol med tanke på att jag är 160 haha. Sen hade 'medellängd: längre'-gruppen dans medans 'medellängd: kortare'-gruppen hade teater och efter frukostpausen bytte vi. Sen hade vi lunch. Inte så gott, fast salladen var god :D . Sen hade vi, 'medellängd: längre'-gruppen, repertoar (vilket idag innebar bara dans), lilla gruppen hade sång. Vatten/fruktpaus. Och sen hade vi sång och de hade repertoar. Sen slutade vi, kvart över fyra <: . Då fick man fil och macka. Det var faktist gott 8D . Men vid det laget var alla aströtta haha!
Storyn ska typ handla om att lilla gruppen är småstadsbor som sta flytta till storstan. De tycker typ att det är spännande, men lite läskigt, och då ska vi storstadsbor förklara hur underbaaaaaaaaar storstan är! Vi sjunger There's no business like showbusiness och Without love (från Hairspray), fast med ändrade texter så att de är på svenska och handlar om storstan. Sen sjunger vi en Moffatslåt, som tydligen är soundtrack till Vänner, I'll be there for you, även den med ändrad text <: . Den sjunger vi typ tillsammans med lilla gruppen, tror jag. Jaa, och dansen är asnice. Fast jag tappar bort mig hela tiden, men iaf 8>

Men jaha. Imorgon kör vi igeeeeeeeeen! Yee! :DDD
Så nu måste jag ladda upp med massa energi och gå och lägga mig tidigt!
Hihi. Puss,
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0