Puss va.

Hej honung,
min hals mår bra! *not*.
Idag var jag i skolan. Haha förvånande? Inte. Hade två lektioner. Eller egentligen hade jag då tre, men jag orkade bara inte gå på den sista! Så jag, Chi och Moa stack till stan och träffade Mimmi och sen träffade vi fyra Danbanan. Han var lika tråkig som vanligt haha :D

Sen åkte alla hem till sig förutom Mimmi som drog hem till mig <<: . Vi åt (sperma)makaroner hahahahahahah. Sen drog Mimmi hem till sig <:
Så jag gick och la mig, för jag var sjuukt trött. Sen sov jag i två timmar förutom när jag pratade med pappa som ringde mig. Eller jag sov typ egentligen då också hahahaha. Sen gick jag tillslut upp och lallade runt lite i familjen och nu sitter jag här. Kul liv.

Jag har bara två **** kvar and noo money till att köpa nya. Döda mig D:

Btw pallar jag inte skolan på måndag. Varför man gå i skolan så ofta?
Palla nästa vecka! Seriöst. På tisdag kl. 10.00 ska jag till skolsyster och ha värsta samtal och mäta och väga mig. Och jag vet att jag kommer att må skit efter det, dels för att hon säkerligen kommer att prata massa om att jag går till bup och sånt och typ att jag har skurit mig osv. Och dels för att jag inte har vägt mig på hurlängesomhelst. Och jag vill verkligen inte göra det. Jag vill inte veta hur mycket jag väger. Euuw. Men jaa, jag vet att jag är jobbig när jag håller på och whinar, men vadfan ska jag göra? Jag kommer typ spy efter fittmötet.
Och sen då?
Jaha, sen ska jag till fittBUP. Kuul asså. Verkligen. Älskare'! Kunde inte haft mer trevlig och mindre upprivande vecka! Helt seriöst asså. Fruktansvärt jävla seriöst. Inte!

Jaja, men nu ska jag gå och ligga i min säng och kanske läsa lite eller lyssna på musik eller nåt!
Pussen,



Jag har väl aldrig varit lika nära marken.

Kommentarer
Postat av: YO MAMA

HAHAHAHAHAHA SPERMAMAKAROENR AHAHAHAH JAG DÖR

men goda varom! ahahah jag har typ 4 cigg kvar! dööör D8

snygg design, btw!

2008-08-29 @ 21:02:11
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Panda

Hahahaahah du är fag, du tappade matlusten 8)

HAH och du som sa att du skulle vara FÖRSIKTIG och SPARSAM 8D

Tack! :*

2008-08-29 @ 21:32:36
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0