seriöst

Okej, låt mig klargöra en sak. När ni klagar på mig så lyssnar jag inte på vad ni säger.
Jag vet att jag gör dumma saker. Och jag borde veta bättre än att göra vissa saker. Men nu är det såhär att jag antagligen gör det för att jag trivs med det. Okej, jag har dåliga vanor. Så säg då nån som inte har det? Jag tycker att ni borde sluta klaga på andras liv och sköta erat eget istället. Nej, jag har inget emot att en av mina vänner säger att hon/han tycker att något jag gör kanske är dåligt eller att hon/han tycker att jag borde sluta. Men när det upprepas flera gånger och blir till ett tjatande, då har det gått över gränsen. Så är det bara. Jag är trött på er alla som lägger er i mitt sätt att leva. För det är mitt liv och jag lever det på mitt sätt. Punkt slut.



Aint nobody's business what I'm doing with my life,
so if I should feel like wasting it all that should be alright.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0