Akon - Smack that

God morgon ! :D
Idag skulle jag då sova ut. Och det gick ju bra när jag vaknar halv tio haha. Drömde världens konstigaste dröm. Den handlar dock om lite för öh verkliga personer för att presenteras på bloggen, men låt mig bara säga att den fick mig att inse att jag inte längre är kär i en kille jag aldrig trodde att jag skulle komma över, och att jag nog håller på att bli kär i en kille jag lovade mig själv att inte bli kär i. Haha så lyckad är jag då !
Aja men jag har alltid svårt att sova länge på morgnarna.

Och idag ska jag inte göra någonting. Och det är fett nice. Jag ska bara chilla och dra runt i myskläder och utan smink hela dagen :D

Nu ska jag dra och chilla gaaalet,

PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0