Britney Spears - Everytime

Hellu. Sry om jag inte skrev igår. Hade inte tid osv. Försöker få ordning på mitt liv igen. Försöker gå och lägga mig tidigt osv.

Aja idag hade vi först matteprov. Det gick sådär. Får nog bara G.
Sedan hade de biologi sam jag inte var på, satt med Julia, Anna och Teo, fast jag pluggade franska revolutionen och de gjorde ingenting :)
Sedan snackade man med Mark och Anders och fick veta vad man fick i fysik respektive kemi. Jag fick G i fysik (jag hade väntat mig det), VG i kemi. Och vet ni? Jag är så jävla besviken. En, en, fråga drog ned hela mitt betyg. Kul liv.
Sedan drog vi till konserthuset och hade repetition till 12.
Sedan drog vi till skolan och åt lunch.
Sedan hade vi kör.
Sedan hade vi mentorstid i aulan med typ en författare vid namn NIklas Krog :) det var ganska intressant.
Sedan hade vi tyska, jag var fett trööött. Jag typ gäspade min käke ur led. Hahaha vi kollade på film hela lektionen så alla satt typ och sov.

Haha sedan skulle jag till BUP fast asså Pim gömde min mössa hela tiden så ah det var inte okej. Och precis när jag har satt på mig mössan igen kommer Leo och snor den jag bah DOOOM. Ah sedan gick jag med Leo och Edwin till odenplan hahah och Edwin hade min mössa, och jag hade glömt det så han bah hej-nu-kastar-jag-in-den-på-golvet-i-tunnelbanan. Hahahah.

Syster min har snott kameran = no pictures :(

Nu ska jag gå och göra läxor (faktist!).

PUUUUUUUSS


Kommentarer
Postat av: Julia

Mark sätter fan så skumma betyg.

Vad för fråga förresten? :O

2008-12-05 @ 17:35:35
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: Panda

hahahah jagvet XD

Typ nåt om växthuseffekten :(

2008-12-07 @ 17:46:02
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0