Britney Spears - Shattered Glass

Heeeeeeeeej. Sitter här med Chi. Hon har sämsta humorn ahahah! haha dagen:

Det började med att jag missade första lektionen (som vanligt).
Haha sedan hade vi svenska där jag, Chi, Jossan och Tessan satt och skrev klart våra uppsatser.
Sedan hemkunskap där vi bakade lussebullar haha. Jag var med Matilda hoho. De blev väl okej hahaha fast de smakade inte så mycket, Elsas å andra sidan smakade som lussebullar ska göra :)
Sedan hade vi tyska, det var fett kul. Vi satt och kollade på en film som hette typ Kommisarie Rex fast asså på tyska. Den var fett rolig, fast asså det var fett äckligt för alla som dog var typ helt brända och blodiga :(
Sedan hade vi SO med våran nya lärare, han var rätt snygg och rätt bra lärare.
Haha sedan hade vi idrott, men jag och Chi ville äta prinsesstårta ist :) . Så vi skulle dra hem till mig haha. Så bah kommer Porre gående vi bah SPRING hahahahah. Och Edwin bah var ska du nu då? hahahah asså ni fattar inte men det var fett kul. Aja.

AJUUSTE hahahah jag var fjortis idag, kolla bilderna hahah ;)




 

Puuuuuuuuuuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhha :) PLIIIICEEESSSTÅÅÅÅÅTA !

2008-12-01 @ 22:25:28
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

HAHAHAHAH va? :)

2008-12-02 @ 19:17:07
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0