Chris Brown ft. Keri Hilson - Superhuman

Shuu.
Idag hade vi först SO med PerreGranne (finaste namnet made by C). Som jag inte var med på. Hehe.
Sedan hade vi SV, tråkigaste i världen och jag var på sämsta humöret.
HKK, favoritämne ! Driiiver, nejmen det var ju inte så roligt. Vi skulle städa hemkunskapssalarna typ. Kul att allt som fanns där typ var mögel ! :D
Lunch, fick typ lite puff från Pim men asså jag och C pallade lixx inte honom och Gusten! Så vi drog tillbaka till skolan typ och gjorde inget haha.
Sedan hade vi tyska, och det var bara klasserna E och F som var där för alla andra var lediga för vi var de enda som inte hade konserter på söndagen också ! haha.
Sedan hade vi typ SO eller kanske geografi med Per. Jag fick G i alla SOämnen. Ändå rätt bra för att vara jag :)

Sen typ sprang jag iväg från skolan för jag skulle träffa Marri och jag orkade inte gå på idrotten eftersom jag ändå redan har IG så ah. Och Per bah okeeeeeeeeej ? Men hahah aah.

Sen gick vi på stan forever och Marri julhandlade och bjöd mig på världens godaste ... nåt :D
Och vi pratade massa och så. Älskar dig <3

Förövrigt händer typ inget. Eller okej det händer massa. Men det är privatsaker och sådant tar vi inte upp på bloggen !

(Kanske kommer bilder lateeer.)

PUUuSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0