Christina Aguilera - Dirty

Shuuuu.
Åh asså jag är så smart. Nu har jag pajat min tredje kamera ! haha. Liksom för första gången tar jag ens några bilder som inte är egobilder och så förstör jag kameran så den inte funkar överhuvudtaget.
Men jag tror att jag har en minneskortsläsare här någonstans, ska försöka leta reda på den imorgon !

Aja men det har varit en nice dag. Först åkte jag och solade med Chi, men hade glömt pengarna så jag kunde bara sola i 8 minuter haha ! Lyckat !
Sedan gick vi typ runt på stan och så.
Sen drog jag till mariatorget där min syster kom och mötte mig och ledde mig till deras scoutlokal, där vi skulle vara. Eh Magnus och Oscar och Pytte (och lite Jocke) bakade pepparkakshus och alla andra (inklusive mig) satt mest och pratade haha.
Sedan förstörde jag min kamera och sedan gjorde vi ett helt grönt pepparkakshus. Eller okej ingen fattar men asså vi dekorerade det bara med gröna saker lol.
Sedan åkte vi hem och köpte pizza (äntligen!) på den nya pizzerian i Blåsut.

För tillfället håller jag på att göra en dans. Den suger, men det är den första jag någonsin har gjort så mobba mig inte !

Nu tog jag en paus för att fixa en vattenflaska haha. Och jag inser liksom hur mycket jag älskar att dansa. Det är typ den enda träningen jag tycker om, för det är så roligt samtidigt som det är så j*vla jobbigt haha !


Kattigt ...


PUSSva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0