Daphne & Celeste - U.g.l.y

Hahahahah jag dör på denhär låten !

Men nu har jag iaf internet :D

Kollade på parlamentet nyss, det äägde :) haha.

Har börjat läsa Twilight igen, jag orkade inte läsa den förut för jag hade massa läxor och sånt, men den är aaasbra. Vill ju se filmen också, men asså jag blev fett besviken när jag såg Edward i trailern, han är ju fett mycket snyggare i boken ! Fast det är fett bra att Paramore har gjort soundtracket :D hihi.

Aja men You Got Served äger, men jag tycker att det är så synd att skådespelarna inte är jättebra. Det drar ned hela filmen lite, och det blir lite plastigt(?) om man ser den för många gånger. Fast den kan ändå få mig att börja gråta haha ! Den får ♥♥♥♥ av mig, men man måste ändå se den. Speciellt dansare, ni kommer att älska den, om ni inte redan har sett den (det hoppas jag att ni har) !

PUSSHEj<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu läser jag twilight, 40 000 år senare än alla andra. men den är nästan äckligt romantisk, man blir ju bara deprimerad av att läsa den. ändå kan man inte sluta. den onda cirkeln tar sin början haha

2008-12-22 @ 23:26:06
Postat av: Anonym

nu läser jag twilight, 40 000 år senare än alla andra. men den är nästan äckligt romantisk, man blir ju bara deprimerad av att läsa den. ändå kan man inte sluta. den onda cirkeln tar sin början haha

2008-12-22 @ 23:26:21
Postat av: Panda

Hahahah jaaa !

Vem är du btw ? haha <3

2008-12-23 @ 00:02:29
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0