Ebba Grön - Staten och kapitalet

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Tja. Kom typ hem för ett tag sen. Ah dagen började med att jag vaknade av mitt alarm klockan åtta för Chi sa att hon skulle gå upp då. Fast hon gick inte upp så jag bah *somna om*. Sen väckte hon mig kvart i nio och bah NU SKA JAG GÅÅÅ. Jag bah okej. Så gick hon och jag sov till tio för då åt jag frukost. Sedan somnade jag om till halv tolv. Jag bah vafan jag skulle typ gå upp för fem år sen.

Sen fixade jag mig och drog och träffade Chi i skanstull typ två. Vi typ drog runt på hela söder och jag träffade typ Nikko, Hannes och Leo (Måna). Ah sen drog vi typ till tc för Chi ville ha en choklad som vi inte hittade någon annanstans typ. Haha.
Sedan satt vi och såg ut över plattan forever. Och då hände det jag längtat så länge efter. Jag saknade min gamla stil. Så ah nu ska jag färga håret knallrött :D . Trevligt, trevligt.

Edit: Ajuste det stod en gubbe bakom oss och pissade också ahahahah euw. Läs mer här.

Bilder kommer sedan, men min dator har fullt minne så jag måste antingen rensa eller sno mammas dator. Haha.



You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

BILDEEEEEEEEEEEEEEEER :)

2008-11-09 @ 20:32:13
URL: http://cwestfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0