EMD - For you

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

For yooooou I liiive.
Okej, jag och Chi sitter här och sjunger denhär låten. Hahahah. Vi har just ätit pastasallad 8)
Snart ska jag dra iväg till dansen. Eller om en och en halv timme. Haha. Hon är mongo. Eller MUNGO 8D

Okeej, dagen började med att jag kom 20 minuter försent till historian. Vi gick igenom franska revolutionen typ med en ny vikarie. Haha. Hahah och Ellen wannabe hyschade på oss 24. Sen drog Chi så jag var tvungen att arbeta med henne. Men hon wannabe dissade mig så jag dissade henne och drog till Jossan, Leo, Johan, Cican och Bea. Vi skulle diskutera det perfekta samhället.

(Edit: Nu drog Chi hahah)

Sen hade vi lunch och alla satt och gjorde musikläxan och skulle äta i matsalen så jag orkade ingen och drog ut ensam. Drog till 711 och köpte kaffe. Hihih. Men asså jag får alltid läskigaste nikkokickarna när jag har näringsbrist och håller på att svimma och spy. Inte nice. Sedan drog jag tillbaka till skolan och skulle träffa alla typ så jag gick in i skolmatsalen, men jag insåg snabbt att det inte är bästa stället att hänga på när man mår asilla. Haahah. Så jag gick ut och satt ensam för alla åt segt som mongoapor :)

Sen drog jag upp till syslöjden. Mådde asilla hela lektionen. Hahah. Det var tråkigt men jag blev klar med min klänning.
Sedan drog Moa och jag till skolsyster på våran femminutersrast för jag var tvungen att äta något. Så då åt jag en banan på två minuter, seriöst. Det var fett sajk.

Sen drog vi till musiken och kom preciiis i tid! Hahah, sen hade vi musik och sen slutade vi :)

Sedan efter skolan var jag kvar med Jossan, Leo, Vindar, Edwin och Pim. Vi gick typ till 711 och "fikade". Sedan skulle vi dra till rådmansgatan, då kom Chi och mötte oss. Sen drog vi till Lidl vid rådmansgatan och gick runt där. Fast jag gick ut för alla var läskiga och sprang runt med ballonger. Sen mötte vi Niklas och Viktor där typ. Sen var vi där ett tag och sen drog alla hem och Chi drog hem med mig :) . Vi var normala som vanligt.




You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

min älskade cp-kloss. :(

2008-11-07 @ 19:47:19
URL: http://cook1e.blogg.se/
Postat av: Panda

VaAAAAA?

2008-11-07 @ 23:25:53
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur får du bilden att sitta

bredvid texten ?

2008-11-08 @ 11:50:18
URL: http://emaatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder!



Sugen på gratis presentkort ifrån gina tricot eller hm?

bli medlem här och samla lätt ihop poäng:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789



Eller vill du istället ha gratis presentkort ifrån Kicks eller Make up store? Your choise!

Samla lika lätt ihop poäng och bli medlem här:

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=9738



Allt är gratis och super enkelt!

2008-11-08 @ 11:58:09
Postat av: Panda

Matilda: Jag högerjusterar bilden :)

2008-11-08 @ 13:42:28
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0