Kent - Livrädd med stil

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Helluu. Orkar inte skriva om veckan, men idag var jag iaf hemma från skolan för jag hade ångest och ville dö. Okej, detdär lät ju seriöst. Men ah, jag orkade inte. Imorgon ska jag till skolan, men jag missar matten och biologin och engelskan tänker jag inte gå på! Juste jag ska typ ta nya blodprov imorgon bitti för att se så att inte mitt blodvärde inte har sjunkit för lågt.

Sen var jag på scouterna idag, det var fett kul och jag träffade Maudsson som jag inte har träffat på typ ett halvår. Haha okej ingen vet vem det är utanför MORå då hahah.

Öh, nehmen förövrigt händer inte mycket, har konsert med skolan imorrn. Kul att jag inte har fått tillbaka hela min röst efter Slipknot än. Aja, förövrigt är livet inte så kul och så men jag överlever väl. Hoppas jag. Aja. Hoppas ni har en bra ... natt (?)

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

HIHIIHIHIIH TOMTENISSE

2008-11-20 @ 21:49:59
URL: http://kenzas.se
Postat av: Panda

... kul, Chi.

2008-11-21 @ 08:52:52
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0