Slipknot - (515)

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hejsan. Förlåt om jag inte skrev och langade bilder igår! Men jag var så himla trött och min mamma bara tjatade och tjatade om att jag skulle gå och lägga mig :(

Aja, igår hade vi först matte. Det var tråkigt, jag fick tillbaka mitt prov haha. Jag fick G. Men sedan när blev jag bra på matte liksom?

Sedan skulle vi gå (enligt Birgitta. Läs: åka) till Kungsholmens gymnasium för en heldagsrepetition inför vår Carmina Burana-konsert.




När vi var i fridhemsplan skulle vi vänta på Moa för hon var lite försenad och hittade inte. Så då tog vi typ 82734293 poserbilder. Kolla om ni vill. Haha.



Sen såg jag världens gulligaste julpyntning som jag nödvändigtvis var tvungen att ta kort på :D



Sedan hade vi repetition i Kungsholmen's i typ femtio år. Um, det var väl okej typ. Fast det fanns typ inga snygga killar att spana in :( (ahahaha det är allt jag tänker på!)





Typ tagen på lunchrasten elr nåt.


You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0