Slipknot - Skin ticket

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Okej idag var typ en okej dag :) . Först hade vi matte, fast jag missade den för jag var fett försenad. Så jag mötte upp Chi i t-centralen och vi drog till massa kiosker men alla var stängda utom typ en där de bara hade tre äckliga märken och en där de vägrade sälja till oss om vi inte visade leg. Hah. Så vi drog till skolan.

Hahah vi fick ballonger från någor random stånd på drottninggatan. Sedan hittade vi en stor spegel i en frisersalong. Ah, och btw så råkade jag tappa min ballong upp i himlen när jag hade den i munnen och sjöng 'She's my California'. Hahah och sedan tappade jag Chis upp i taket i skolan när jag skulle skriva på den. Jag är så lyckad.


Där hade vi kemi. Eller ah vi hade kemi i typ fem minuter och sedan hade vi biologi ;____; . Och det är inte bra. Biologi är det jag hatar typ mest i världen. Försök komma på något jag hatar mer än det. Och vad jag hatar med det? Det är vidrigt, äckligt. Efter en biologilektion vill jag bara gråta och spy. Och om jag kollar på bilderna i boken är det ännu värre. Men det värsta är nog att hålla på med människokroppen. Det är det äckligaste, vidrigaste, mest hemska som finns. Tänk liksom att allt man pratar om liksom finns inuti just DIG. Euuw. Jag tror jag ska skolka från varenda jävla biologilektion i hela jävla högstadiet.
Aja, jag och Johan och Leo fick kolla vad vi fick på våra labbrapporter efter "kemin", jag fick vg+ (det var det högsta man kunde få) och så stod det något fast jag vågade inte läsa.
Sen var jag så jävla opepp efter kemin att jag tänkte skolka återstående lektioner, men Johan lyckades tillslut övertala mig om att det inte var så farligt och jag är så jävla stolt över att jag lyckades ta mig igenom de två sista lektionerna! :D

Sedan hade vi engelska. Det var kul, vi fick tillbaka våra engelskaprov och sedan kollade vi på Titanic och Libban stack iväg nånstans haha. Jag fick mvg på provet. Haha.

Sedan hade vi SO, historia, med en ny vikarie. För Ellen som vi haft tidigare (med den jobbiga rösten) var sjuk. Hon vi hade nu var ganska rolig, hon bah hejjaghatarVindar. Hahahah.

Ah, sen slutade vi tidigare för alla utvecklingssamtal typ, så jag och Chi skulle dra till söder och leta efter en viss liten demon haha.
Fast först drog vi till tc för att köpa Lucky Strike. Asså guud, vi bad väääärsta gulliga killen, han var verkligen assöt. Hihih asså jag blev fett kär i honom<3.
Sedan åkte vi till skanstull och letade överallt och vi tror vi hittade rätt, men vi var inte säkra för demonen var inte hemma haha ;) . Jag vet att ni inte fattar ett skit av vad jag snackar om just nu, men jag ska förklara det för er om några dagar haha. Så vi gick och åt på en kinaresturang i närheten och sedan drog vi till Åhlens så att Chi kunde köpa en mascara och sedan drog vi hem :)




Och nu ska jag egentligen sova hos Moa, men som det oerhört långsamma människa jag är så blev det inget av för jag somnade i duschen och blev försenad :( <3



You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0