Ebba Grön - Häng gud

Pandalicious here, you one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Haha nu ska jag sova :D . Intresseklubben antecknar. Jag lyssnar på Ebba, det var så sjukt länge sedan<3 Okej, för att hålla folk lite uppdaterade om intressanta och oviktiga saker och ointressanta och viktiga saker:
♥ Häng Gud står med i min religionsbok :D
♥ Det är höstlov om en vecka :D
♥ Även om alla tror att jag förändras hela tiden så är jag faktist fortfarande samma person. Duuh!
♥ EAkonserten är inställd. Tydligen fanns det inte tillräckligt mycket 'intresse', hur de nu kan veta det när de inte ens har släppt biljetter eller någonting... Förhoppningsvis blir det dock en skivsignering! Det är bara att hålla tummarna :) . Och för alla retards som inte vet vem EA är så är det världshistoriens bästa artist, Emilie Autumn<3.
♥ Jag har prov på judendomen imorgon.
♥ Världen är cp.
♥ Alla människor är konstiga och jag fattar inte vad de vill mig.
♥ Haha.
Vi skulle få leva här. Godnatt.

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0