färger i en vind

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Idag var jag hemma från skolan. För jag var trött och ville sova. Och jag orkade bara inte. Jag har typ inte gjort nåt förutom att sova och försöka jobba med tidningsarbetet (och misslyckas) och sitta vid datorn. Fast nyss kollade jag på ett program typ '123 saker en svensk bör veta' eller nåt. Det var fett bra. Jag behöver bli lite allmänbildad lol. Haha jag håller på att fixa designen på bloggen lite.
Och C och jag har hittat ett läppglans som vi har önskat oss i 93289023 år bara för att Gretch har nästan ett sånt! :D
Jag har hittat min typ 5 år gamla disneyskiva och jag älskar den fortfarande! Men blir så pepp av den!
Hoho.
Men nu vill min mamma typ prata med mig för att jag inte gick till BUP idag som jag skulle. Jag orkar inte gå dit juuuue :(

You know you love me,

XOXO   pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0