Katy Perry - I kissed a girl

Pandalicious here, you one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey baby. Vet att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft tillfälle.
Aja igår åkte jag till Moa och Alicia och Fanny var också där. Det var fett kul.

Först drog vi till 'Parken' och var där i typ fem år, det var kolmörkt ute och fett läskigt haha. Vi snurrade massa och gjorde massa lekar hahah det var askul fast sen mådde alla jätteilla.

Så då gick vi och köpte godis, fast alla affärer var typ stängda. Men sen hittade vi typ ett coop som var öppet denna sena timma hahahah.

Sen drog vi hem och åt typ kvällsmat hoho.

Sen kollade vi på Eternal Sunshine on the Spotless Mind eller jag tror den hette det. Den var fett bra men alla var typ aströtta så jag minns allt lite dimmigt, eller så beror det bara på att filmen var lite dimmig. Haha.

Sen somnade typ jag klockan ett men alla andra satt och pratade i ett annat rum typ hahah.
Sen somnade alla och så vaknade vi typ 10.

Då spelade vi tvspel men eftersom jag är en sådan dålig förlorare blev jag fett sur när jag kom på tolfte plats hela tiden hahahahah. Till slut fuckade Fannys kontroll upp sig och svängde oavbrutet till höger utan att hon kunde göra något åt det och då slutade vi spela tvspel.

Då skulle vi spela Cluedo men jag hade ingen lust att vara med så jag fick sitta och kolla på House istället :D . Sen spelade de klart och sen joinade alla nörden (läs: mig). Sen efter ett tag drog Fanny. Så då satt Alicia, Moa och jag och kollade på typ hela första dvdn av säsong ett och två avsnitt av andra skivan. Sen drog Alicia hem och sen efter typ en halvtimme eller nåt drog jag.
Sen kom jag hem klockan 6 och hela min familj bah blöhblöhblöh och var fätt jobbiga precis som man brukar tycka att ens familj är.

Haha och nu har jag ätit massa tårta (bara för att min syster jobbar som barnkalasledare och får ta med rester hem) och suttit och pratat med min ömma moder och kära syster om prao ett tag. Vi kom inte fram till något, men väntade ni er ens det från mig? Haha. Nu ska jag sova för jag är astrött. Och ajuste, det blir inga bilder, för som den latmask jag är orkade jag inte masa mig från vardagsrummet (där jag praktist taget hade bosatt mig) till hallen och hämta kameran som låg i min väska. Hihih.

Edit: Hahahahahahah. Ajuste. Jag glömde att skriva det, men det är helt klart värt att nämna. Hahaha när vi var i parken gjorde vi typ nån grej att man skulle snurra och sen springa och jag var typ den enda som aldrig blev yr lol. Hahaha men grejen var att Moa blev jätteyr och sprang rakt in i en vägg och ramlade ned på marken. Hahah asså det är svårt att förklara men det var verkligen askul haha ni skulle sett den lilla vimspannan. Vi skrattade typ i timmar efteråt hahah.

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0