Mariah Carey - All I want for christmas is you

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Haj. Jag ursäktar så hemskt mycket för sämsta uppdateringen i världshistorien. Men är alltid så deprimerad. Pms. Ursäkta. Haha. Okej.

dansen i fredags fick vi reda på vad vi skulle göra. Vi ska göra två låtar tillsammans och en låt var. Tillsammans ska vi göra Anotherone bites the dust och en annan som jag inte vet vad den heter och som ingen har hört typ förutom de som sökte till showcasen i år. Den låten show (min grupp) ska göra är en med Aretha Franklin och Michael George, kommer inte ihåg vad den heter, men om ni söker på youtube på båda namnen är det typ den första som kommer upp. Låten som case ska göra vet jag inte vad den heter hehe.

Aja. I lördags åkte jag till baletten. Det var fett kul fast vi inte fick dansa tåspets. Och Julia skulle till cypern och vi var inte aaaalls avundsjuka, nejdå! (Det kallas ironi..)

Sedan åkte jag hem, duschade och sminkade mig osv. Sen kl. 2 var det teparty hihi! Till Marikas ära, eftersom hon fyllde 18 :D . Där var Marika, Pytte (syster min) och Kaninen (alltså inte min systers kanin, utan en pöjk vid namn Anders aka Kaninen). Och jag så klart!
Sedan kom Chi och Moa men de var fett blyga och vågade inte prata med nån så de smet in på mitt rum och gömde sig där hela tiden :) . Ni kan ju bara gissa att de saboterade mitt dataliv. Haha skämt åsido, nejmen, de gjorde några saker som jag inte förlåter fort om personerna i fråga inte är just någon av mina närmsta vänner.. Haha.
Sedan joinade Berg oss.
Fast sen dog jag och drog in på mitt rum forever och M&C gick.

Sedan försvann alla utom Kanin och så kollade jag på typ halva Stjärnor på is och sedan joinade massa nya ppls. Typ Kling, Kron, Denise och Måna (Leo). Hohoho de bah ölkväll forever. Fast eftersom Pytte was in da house så fick jag typ inte dricka nånting :( . Fast öl är  inte särskilt gott anyway men iallafall. Haha.
Sedan efter mycket diskuterande, hårfixande, musiktjafsande och (sist men inte minst) öl däckade Leo (bara för att jag lovade henne att skriva det!).
Ja och sen drog alla ut på krogen förutom Denise som inte fyllt arton som drog hem och jag som inte heller fyllt arton som drog till min kära dator.

Haha där underhöll jag mig hela kvällen, nörd som jag är, och sen gick jag och lade mig.

Imorse ringde Chi och väckte mig och bah 'DU SKA VARA HÄR OM TIO MINUTER OCH ÄTA PASTA CARBONARA!' Jag bah 'Klockan är halv tio på morgonen...'. Ska åka dit när jag är färdigfixad haha. Så nu ska jag dra och så får ni fler uppdateringar senare.

Skvaller:
Jag älskar denhär låten, jag blir så jävla lycklig (fast lite olycklig) av den. Och den är såå jul<3! (woooow, vilket skvaller haha)
Alla älskar vi homofober. NAT. Sveriges fulaste bloggerska visar sitt sanna jag och Gaybloggen äger henne så hårt!
Mårran älskar att bada! Eller var det någon annan som råkade hälla ett glas vatten på hans huvud?
Spidepigs metoder är alltid de säkraste! ...eller?



You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: j

Godmorgon , allt bra med dig idag?

2008-10-26 @ 10:15:04
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: CharredCharry

Haha, mårran och spiderpig <3 xD Vår klass är fan bäst O.o mass-skolk är vi bra på, likaså att få lärare att bryta ihop, storfusk på prov är vi bra på också. Hohoh, jossan som hällde vatten på mårran <3333

2008-10-31 @ 12:55:33
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: Panda

Ni bah: Heiiviärökända? haha X3

<3

2008-10-31 @ 17:43:46
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0