touch me and I come alive

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

ÅÅÅÅH. Jag är på sämst humör, har värsta pms! Nu ska jag klaga!
♥ Jag har asmycket mensvärk!
♥ Jag har inga vinterskor
♥ Jag har inte 999:- så att jag kan köpa världens finaste skor (som inte är vinterskor)
♥ Jag orkade inte gå på scouterna fast jag egentligen vill
♥ Vi har musikprov nästa vecka och jag orkar inte bry mig
♥ Jag har värsta pms :(
♥ Jag måste vänta ända till fredag innan jag får köpa min vinterkappa och vinterskor :(
♥ Jag vill ha en vaniljlatte, NU!

Förlååååååt, men jag är asdeppig.



Jaja, idag var chill.
Först matte med spiderpig, det var okej, fast Moa och jag är sämst på att räkna matte hahah.

Sen hade vi engelska hahah. Chi har bytt till britt's engelskagrupp så limpan (libban) gillar mig fett mycket nu! haha.

Sen hade vi svenska och åsa hatar mig.

Sen hade vi lunch. Jag och Moa åt och Chi var med i matsalen. Sen gick vi till 711 och jag tänkte köpa en latte men det slutade med att jag inte gjorde det.

Sen gick vi till svenskan (åsa hatar mig).

Sen skulle vi ha två musiklektioner i rad, men eftersom våran vikarie var och födde barn fick vi håltimme :D . Så P, M, M och C gick till Wayne's coffe och Chi drack en chai latte och jag en vaniljlatte och Moa och Matilda gurkvatten XD . Sen drog Matilda haha. Så vi drog till Lindex för Moa skulle köpa en ögonfransböjare som inte fanns där, visade det sig. Så vi gick till Åhlens och hon köpte en från Make Up Store för typ 200 haha!

Sen skulle vi tillbaka till skolan, men vi orkade inte gå i regnet, så vi väntade på bussen och sen kom vi typ 20 minuter försent :D . Fast kemi är bäst!<3 . Hihi fast vi fick inte ha den snygga vikarien :( . Hahah han hette typ Ivan elr nåt XD

Sen slutade vi och jag skulle träffa Arnold och Arne (Jessica och Mimmi), men det blev inget så jag gick på stan med Moa i typ två timmar och sen blev jag försenad till scouterna och sen hade jag pms och allt var skit och jag dog och bangade och stannade hemma :( . HEJDÅ!

You know you love me,

XOXO   pandalicious


Kommentarer
Postat av: Mimmi

HAHAHAHAHAHAHAHA ARNOLD & ARNE



fint du har fixat din blorré btw!

2008-10-01 @ 19:47:01
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Panda

Hahaha ni heter det forever!♥♥♥

Tack :DDDD

2008-10-01 @ 19:49:44
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0