all these things I hate (revolve around me)

Okej, det börjar kännas meningslöst att skriva 'hej' i alla inlägg. Hihi.
Idag var Mimmi här. Var inte i skolan idag, det var skönt faktist. Fast vill träffa vissa! Men sen smsar Mimmi och säger att hon inte har nåt att göra så hon kommer hem till mig. Sagt och gjort haha. Mina vänner är knasbollar allihopa! (Till Mimmi: TOKIIIIII!)

Hahahahahaha jag sitter och lyssnar på Do you wanna be my fjortisboy? ! Iiiinte okej!





Har kollat på Invader Zim hela dagen, det är min nya kärlek<3
Hohohoho Mimmi tycker att alla där liknar oss :c






However, min förkylning börjar gå över, men hostan blir bara värre och värre :c *sadface* .

Hahaha jag sitter med mitt iTunes på blanda, ni anar inte hur mycket underlig musik jag har 8) . Jag lyssnar På Cheap trick kinda girl hahahaha!
Och jag har typ Killswitch Engage och BFMV! Och tydligen Infernal också hahahaha. Jag är sämst :L

DOOOOOOOOM

<3


Kommentarer
Postat av: cwestfelt.blogg.se

TOKFIIIIIIA

2008-09-01 @ 19:56:22
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

Yeeeeeeeesbox!

2008-09-01 @ 20:30:18
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0