cheerleading

Hey guys. Vet att jag är oaktiv som en kossa men... ja, jag kollar på filmer så ni får ursäkta 8)

Hoho imorrn är första showcaseklassen, hoppas det blir bra, annars går jag och tar livet av mig!
Just kiddin'!

Ska förövrigt dra mig till skolan imorgon, fast har bara tre lektioner, så jag tror inte att det blir så stor plåga!

Sitter och knarkar halstabletter, Fünf Kreuter, de är såååååå goda. Är säker på att jag har skrivit det i min andra blogg nån gång! (Mimmi, är det inte typiskt mig att checka hela min andra blogg bara för att se om det stämmer? 8D )

Ehhhhh. Förövrigt är min dag tråkig. Eller snarare förövrigt har jag inte gjort någonting förutom att läsa och sova!

Pussen<3


Kommentarer
Postat av: Mimmi

joooo, du ska alltid hålla på och ba ååh jag måste kolla det här!



SOM NÄR DU SA ATT MUMINTROLLET VAR BLÅ, och jag som alltid är så klok, sade bara lugnt att nej, mumin är vit, OCH SÅ SÖKTE VI PÅ DET PÅ GOOGLE OCH HAN VAR FETT MED VIT D8 Jag hade RÄTT!!!!

Och Din mama höll med mig! >8DDD

2008-09-05 @ 12:56:30
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Panda

Du är dum! You're a MEAN GIRL! :C

2008-09-05 @ 23:12:07
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0