little things

Sorry om jag varit inaktiv idag :D

Såå, först var jag på baletten, nice, men man märker verkligen att vi har haft värsta sommarlovet! Min utåtvridning är kass och min ovighet hälsar vi välkommen tillbaka haha. Det har börjat två nya tjejer i min balettgrupp. En som verkar ha lust att flyga eller nåt för hon står liksom på halvtå hela tiden hahaha. Nej nu ska vi inte vara elaka. Och en som verkar ha flyttat hit från frankrike eller nåt. Jag säger bara: WOW! Checka utåtvridningen och hennes muskler måste vara flera meter haha! Plus att hon redan har börjat med tåspets. Och hon är liksom yngre än mig. Ah, på tal om tåspets, jag ska äntligen få börja med det! :D . Om typ en månad eller kanske en och en halv! :D . Så nu ska jag dra ut mamma och tvinga henne att köpa tåspetsskor till mig :D WOHOO!

Sen skulle jag äta lunch med papi, men han ringde inte så jaa... Och sen skulle jag träffa Moa, men så somnade jag i duschen och allt blev lite konstigt haha.

Imorgon ska jag köpa linnen om jag får några pengar av mamma. Och om jag inte får det ska jag iaf få tillbaka min concealer från Mimmi :)

Nåt mer? Tror faktist inte det!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahahhahahahaha somna i duschen de är så struligt! hahah

2008-09-06 @ 22:03:34
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

... struligt?

2008-09-06 @ 22:44:18
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0