synthesize me

Förlååtförlåt för att jag typ inte skriver nåt. Det är bara så att mitt internet har tagit livet av sig och nu sitter jag vid mammas dator :)

Hihi, har en ny bdb, tänker inte säga vad den heter 8D

Eh. Förövrigt är jag fortfarande sjuk. Fast imorrn ska jag till skolan. Hihi har en ny favoritlåt också! Eller ett favorit album, Zillo club hits, vol. 2. Och första låten på det albumet heter liksom Synthesize Me :) . Puss på den. Den är asbra!

Hihi har lyssnat på det albumet typ 7534895349 gånger, men man tröttnar aldrig på det, för det är typ 25 låtar eller nåt :DD

Men nu har jag inget intressant att säga, så nu ska jag gå och kolla på SATCfilmen :)

PUSSva. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0