Abba - Mamma mia

Hahahah har gått och sjungit denhär låten halva dagen !

Idag hade vi matte, biologi som jag inte var med på. Satt utanför och läste Flyga Drake ist typ.
Engelska, grymt tråkigt, så jag snodde pims mobil och satt och lyssande på eminem som soundtrack till Titanic :) hahahaha kul att jag är normal.
Jaa, sen hade vi SO med Peeeeeeeeeeeer min vän hahahahah driiiver. Det var tråkigt.
Sen hade vi um lunch, minneslucka.
Kör, satt och var skittrött hela tiden.
Mentorstid, alla 8or hade nån sajkgrej i aulan som tog typ fem minuter (= fem minuters intensivt undvikande av porres blick) sen gick vi ner och hade tråkigt i våran mentorssal eller vad det heter.
Eeh sen hade vi tyska det var okej, fattade typ inget men ah, garvade skitmycket som vanligt haha. Mormor forever ! Okej ingen fattar.

Ah sen skulle jag träffa Janine men hon svarade aldrig så jag och syster drog hem till henne, vi kollade på Mamma Mia eftersom jag fortfarande inte hade sett den. Sen åt vi oststuvade makaroner och jag såg emoviktor som jag träffade en gång för två år sedan på en bild på Chis kylskåp hahah. Sen åkte jag heeeeeeeem.

Lägger upp alla bilder imorrn, ska sova nu !

KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0