Boooring.

Hellu. Har haft tråkigt somfan idag. Sov typ till två, pluggade lite, gjorde ingenting, pratade med syster i tele och hatat min dator. hehe :)
och hatat allt annat också.

Men mitt ben börjar bli bra nu, eller det är snarare helt bra, förutom där lårmuskeln på framsidan fäster vid knät, där gör det fortfarande ont. Ajuste berättade jag ens att jag hade sträckt låret ? Jag sa typ bara att mitt ben gjorde ont. nejmen det har varit jävligt jobbigt dessa dagar, man använder ju lårmusklerna hela tiden när man rör sig. Jaja intresseklubben antecknar !

Jaaaaa. Saknar syster, har ju inte träffat henne sen i fredags, för oss är det en evighet ! heheh (: har typ suttit och kollar på gamla låtar från melodifestivalen HAHAHA okej jag har inget liv. Nu ska jag gå och ... göra något annat hehe (:


Bild på cxs, sry för den sugiga bilduppdateringen men jag har inte tagit några bilder på hela helgen hehe >:


kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0