E.M.D. - Look at you now

Sorry om jag inte har skrivit på 832958293 år typ. Har bara inte hänt nåt, och det är inte så värt att skriva om, jag har bara kollat på Desperate Housewives 24 :) .

Igår träffade jag dock syster. Det var på tiden, vi hade inte setts på nästan två veckor !
Vi åkte till Vby C, det var ganska chill förutom att jag inte gillar Vby C 8)
(andra bilden är fin !)



Idag skulle vi till Farsta C. Chi träffade Matilda vid hötorget så hon hänkade :) . Sedan åkte vi till Farsta C och chillade vid Wayne's coffee 24, förutom när C köpte en parfym. Sedan skulle Matilda hem så jag och syster gick och kollade på skor. Hittade ett par som jag kanske vill ha. Ehe. Sen åkte vi hem :)
Och nu har mamma och pappa städat mitt rum. Det är alltid de som gör det. För om de vill att jag ska städa blir det aldrig städat. Så de har gett upp haha. De ska fortsätta imorgon :)




PUSS, mina vänner ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0