Lay all your love on me & plugg.

Hellu. Haft en trevlig dag ? Det har jag. Ganska.

Jag och C gick runt och sjöng denhär hela dagen som vanligt (: . Hahahah tills alla bah MEN SLUTA SJUNGA DENDÄR JÄVLA LÅTEEEEN. Fast då sjöng vi den ännu mer (:

Matte, sen hade vi nån information om körfestivalen vi har i maj. Asså det är typ att det ska komma några körer från världen, bl.a estland, kanada, argentina, ryssland och kina. Och vi, vår parallellklass, vår faddeklass och deras parallellklass är värdar för den estländska flickkören. Aja jag vill iaf inte ha någon boende hemma hos mig. Jag skulle inte palla det haha.

Sen hade vi engelska, svenska, lunch. Jag och syster gick och åt på Taco Bar hahah fetton :) . Hahahah jag träffar Marcus 24 i skolan haha ! Han är typ överallt (:
Sen svenska, musik, musik, biologi.
Vi hade provprov på första musiken. Jag trodde att det skule vara skitsvårt, för det lät så på Annike, men det var hur lätt som helst :D . Fast det riktiga provet är typ svårare :(
Och biologin gick jag ju då inte på. Satt i biblioteket och pluggade historia. Imorgon på biologin ska jag gå ned till Birgitta och sitta på hennes kontor och plugga. Det är fett nice, dels för att jag slipper biologin och dels för att jag får mycket mindre läxor !

Glömde typ ta bilder idag, tog typ bara en bild på syster haha :)



Menmen, nu ska jag gå och duscha och sedan ska jag plugga lite engelska ! Jag har seriöst blivit värsta pluggisen ! Säger vi ! :D

kyyyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0