Pallaaa.

Hahahah såååå jävla fail, ni ser de två föregående mobilbloggarna, de skickade jag för typ en vecka sen eller mer (?), ibland bara ääälskar jag blogg.se !

Jaaaaaa nu ska jag sova, pallar inte ladda upp bilderna från idag, men jag looovar att jag lägger upp dem imorrn :)

Ja, och imorrn ska tydligen Tobbe komma till våran skola hehe. Ska nog springa ned och hälsa på honom, vi får väl se om han känner igen mig haha !

Okej dagen var boooring och jag var på menshumör (vilket pim kanske märkte ?) hahah. Jaa sen efter allt hade jag spanska, det har typ börjat femhundra nya (?) och slutat massa. Fast typ Lizette, Danilo och Felipe var inte där, och så hade det börjat en tjej från ... vänta ska kolla skolkatalogen ... 9c ! Eller jag tror det är hon iallafall, fast hon ser annorlunda ut nu. Jaaa och sen går det typ tre tjejer från mellanstadiet, 5an alla tre tror jag. Fast Keoma och Fabian har inte börjat än men jag tänker döda dem tills de gör det :):):) hahah.

Jaaaa imorgon slutar vi två timmar tidigare, för vi har ingen musik. Det är NICE ! Sen ska jag och syster fika på Café 60 och sedan ska jag träffa Jess (som jag inte har träffat på 853948 år !)

Nu pallar jag inte skriva mer, men nu kan jag ju iaf mobilblogga imorrn :)

PUUUUUUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0