The Candy Spooky Theater - A clockwork world

God kväll. Nu ska jag sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Är verkligen INTE pepp på skola, men men. Jag är bara glad att vi börjar på en onsdag så vi slipper all idrott första veckan !

Hade glömt hur bra TCST är. Älskar dem. Det är mer än ett och ett halvt år sedan jag började lyssna på dem och då knarkade jag sönder dem. Saknar de tiderna. De bästa tiderna !

Det var den bästa tiden i mitt liv. Våren/sommaren 2007. Och inget kommer någonsin att slå det. Jag är fortfarande ledsen för att det är över. The time of my life.

Jaja, nu ska jag inte sitta här och bli alltför nostalgisk, borde istället gå och vila upp mig, kommer ändå bara att få sova i fem timmar :( . Uuuuuuuuuuuusch. Jag har då inte saknat skolan. Gå upp klockan 6 varje dag, fyfaaan.

Jaja ska sluta vara så bitter nuuuuuuuuu.

GOOD NIGHT, SLEEP TIGHT, DON'T LET THE BEDBUGS BITE ! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Tack så mycket!

2009-01-07 @ 09:55:48
URL: http://missjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0