Tokio hotel ?

Hahah asså jag kan aldrig riktigt bestämma mig om jag gillar Tokio Hotel eller inte ! I vissa stunder älskar jag dem, och i nästa stund hatar jag dem.
Haha men jag kommer ihåg för länge sen. Jag vägrade låta mig själv illa dem, för det var vääärsta fagstämpeln på plattan haha. Så jag bah 'Jag hatar Tokio Hotel !'. Och när jag sedan började gilla dem var det typ det pinsammaste som hänt mig i mitt liv då.
Kom och tänka på det nu för jag sitter och knarkar Reden<3.

Bästa låten <3.

Jaja men nu ska jag sova, så jag kommer upp i tid imorgon (:

Efter skolan har jag dendär EVKn (elevvårdskonferensen). Fast det är ett bra tag efter att jag slutar så jag och syster ska dra och sola en kort stund emellan. Haha okej kul att vi har ett liv. Men jaja, tyck vad ni vill !

Har bestämt alla danser jag ska gå på, eller iaf testa, vissa kanske är för svåra och vissa för lätta, vi får se. Men om jag väljer att fortsätta på alla kommer mina veckor att se ut ungefär såhär denhär terminen:
Måndag: Balett 19.45-21.15, Tåspets 21.15-21.45
Tisdag:
Onsdag:
Scouter 18.30-21.00/22.00/23.00 (?)
Torsdag:
Jazz & Show 17.00-18.30
Fredag:
Showcase 18.45-21.15
Lördag:
Balett 11.00-12.00, Show 13.45-15.15
Söndag:


Jaaa men nu ska jag sova ju. Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite ofc !



kyyyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0