Ultimate Kaos - Casanova

God morgon haha :)
Har inte skrivit på ett tag. Aja igår åkte jag och träffade syster och vi gick typ runt i stan och köpte lite saker och sedan drog vi hem till mig och så mötte vi papi på vägen.
Så vi åt pizza och sen drog jag och C och solade på solsystemet och papi drog hem till oss.
Sen drog jag och C hem och så köpte vi massa chips och var värsta fetton hahahah :)
Sen kollade vi på Braveheart och sen kollade vi på The Devil Wears Prada för C ville se den, fast jag tycker att den är rätt tråkig så jag däckade i min säng precis innan slutet hahahah.

Sen somnade Chi också och så väckte hon mig klockan 8 :(((
Så jag släppte ut henne för hon skulle hem tidigt och plugga historia (?) och sen kunde jag inte somna oooom :( . Så jag gick upp och duschade och sen sov jag typ i duschen i en timme hahahaha.

Och nu sitter jag här. Ajuuuste och jag färgade håret också igår. Det är inte blont än, det är typ orangerosa, men asså ska bleka nästa helg också :)

Vi tog inte så mycket bilder igår då, vi glömde det, men de vi tog lägger jag upp. Okej hahahah det var typ en men ah.

KYSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0